The Blue Penguin Development Corporation conducted a survey to see which customer service offices were paying attention to its customers needs. According to Blue Penguin, "companies spend thousands and thousands of dollars to build web sites. They hire designers, they test the ease of navigation and they make sure that the site performs technically without a glitch. What they often forget to do however, is to make the necessary changes in their existing business processes to ensure that the site -- once live -- gets the ongoing attention it deserves.
The websites listed below were each sent a message from their respective "Contact Us" sections. In each case, the site owner was asked for either its nearest store or location, or its corporate mailing address.
The RMV is proud to say that we topped the list:[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Listed Among the "Top Sites for 2006" by MuniNet Guide and Review
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach